๐๐ฒ๐ป ๐บ๐ฎ๐ฟ๐ธ๐ฒ๐๐ถ๐ป๐ด๐ฎ๐ฎ๐ป๐ฝ๐ฎ๐ธ ๐ผ๐ฝ๐๐ฒ๐๐๐ฒ๐ป ๐ฑ๐ถ๐ฒ ๐ฏ๐ถ๐ท ๐ท๐ผ๐ ๐ฝ๐ฎ๐๐.
Ik heb het ondertussen al talloze keren aan ondernemers verteld die met hun marketing worstelen.ย
Jouw marketingaanpak moet niet iedereen dienen, maar moet ervoor zorgen dat je de juiste klanten aantrekt, diegene die passen bij jou, je producten of je dienstverlening. De mensen die jij wil dienen. Zorg dan ook voor content die hen dient. Waar liggen ze wakker van, waar willen ze graag een antwoord op horen, waar zouden ze nu echt deugd van hebben, ...
Je hoeft niet wakker te liggen van zogenaamde best practices op kanaal X of Y als je klanten daar niet zitten. En ben je wel helder genoeg met je boodschap als je er dan toch tijd aan spendeert?ย
Ja, het vraagt wat inspanningen, maar eenmaal je je fundamenten op orde hebt lijkt de berg die je moet beklimmen een stuk minder steil.ย
๐๐ธ ๐ฏ๐ฒ๐ป ๐ณ๐ฎ๐ป ๐๐ฎ๐ป ๐ต๐ฎ๐ฟ๐ฑ ๐๐ฒ๐ฟ๐ธ๐ฒ๐ป, ๐บ๐ฎ๐ฎ๐ฟ ๐ป๐ผ๐ด ๐ด๐ฟ๐ผ๐๐ฒ๐ฟ๐ฒ ๐ณ๐ฎ๐ป ๐๐ฎ๐ป ๐๐น๐ถ๐บ ๐๐ฒ๐ฟ๐ธ๐ฒ๐ป.ย ๐ซต
Meer over marketingworkshops