Een marketingaanpak die jou dient.

Een marketingaanpak die jou dient.

๐—˜๐—ฒ๐—ป ๐—บ๐—ฎ๐—ฟ๐—ธ๐—ฒ๐˜๐—ถ๐—ป๐—ด๐—ฎ๐—ฎ๐—ป๐—ฝ๐—ฎ๐—ธ ๐—ผ๐—ฝ๐˜‡๐—ฒ๐˜๐˜๐—ฒ๐—ป ๐—ฑ๐—ถ๐—ฒ ๐—ฏ๐—ถ๐—ท ๐—ท๐—ผ๐˜‚ ๐—ฝ๐—ฎ๐˜€๐˜.

Ik heb het ondertussen al talloze keren aan ondernemers verteld die met hun marketing worstelen.ย 

Jouw marketingaanpak moet niet iedereen dienen, maar moet ervoor zorgen dat je de juiste klanten aantrekt, diegene die passen bij jou, je producten of je dienstverlening. De mensen die jij wil dienen. Zorg dan ook voor content die hen dient. Waar liggen ze wakker van, waar willen ze graag een antwoord op horen, waar zouden ze nu echt deugd van hebben, ...

Je hoeft niet wakker te liggen van zogenaamde best practices op kanaal X of Y als je klanten daar niet zitten. En ben je wel helder genoeg met je boodschap als je er dan toch tijd aan spendeert?ย 

Ja, het vraagt wat inspanningen, maar eenmaal je je fundamenten op orde hebt lijkt de berg die je moet beklimmen een stuk minder steil.ย 

๐—œ๐—ธ ๐—ฏ๐—ฒ๐—ป ๐—ณ๐—ฎ๐—ป ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป ๐—ต๐—ฎ๐—ฟ๐—ฑ ๐˜„๐—ฒ๐—ฟ๐—ธ๐—ฒ๐—ป, ๐—บ๐—ฎ๐—ฎ๐—ฟ ๐—ป๐—ผ๐—ด ๐—ด๐—ฟ๐—ผ๐˜๐—ฒ๐—ฟ๐—ฒ ๐—ณ๐—ฎ๐—ป ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป ๐˜€๐—น๐—ถ๐—บ ๐˜„๐—ฒ๐—ฟ๐—ธ๐—ฒ๐—ป.ย ๐Ÿซต

Meer over marketingworkshops

Terug naar blog